Van 29-02-2016 tot 06-03-2016 - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu Van 29-02-2016 tot 06-03-2016 - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu

Van 29-02-2016 tot 06-03-2016

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

29 Februari 2016 | Zweden, Jönköping

Om te beginnen was dit niet de meest interessante week..

Mijn weken hebben natuurlijk altijd wel een hoogte punt, maar soms is het gewoon een wat saaie dag.

Mijn eerste hoogtepunt van deze week was maandag 29 februari.
Het was een dag die bijna op een lente dag leek. Het was prachtig mooi weer en ik heb grotendeels van de dag buiten gespendeerd. Deze dag ga je dan ook spenderen met mensen die hebt leren kennen en je zoekt gezellig samen buiten op. In mijn geval heb ik lekker bijgekletst met mijn groepsgenoten van de introductie week.
Deze mensen doen natuurlijk allemaal andere opleidingen en volgen andere vakken, dus je ziet helaas bijna nooit. Met uitzondering van de mensen bij je in de buurt wonen natuurlijk.


Mijn tweede hoogte punt was 1 maart. Op dinsdag hebben we vaak 4 tussenuren. We hebben van deze tijd nuttig gebruik gemaakt.
De ikea is hier altijd in de buurt (welkom in Zweden), dus we zijn richting een ikea gegaan en hebben een lekker dutje gedaan in een bed naar keuze. Mensen kijken je zeker vreemd aan, maar het was het waard. Nu heb ik niet alleen een lekker dutje gedaan, maar ik heb ook mijn nieuwe hobbykamer gevonden en mijn droomkeuken uitgezocht. Als je dan toch in de ikea bent.. En je weet wat ze zeggen.. Enjoy the little things.

Mijn derde hoogte punt was een trip naar de EKO op 5 maart. Dit is een hele random winkel op loopafstand. Het was origineel de bedoeling dat we een breiwol winkel zouden opzoeken, maar die zat helaas op zaterdag dicht. De winkel daarnaast was de eko, dus daar zijn we maar gaan kijken. Het was een winkel die werkelijk alles verkocht, behalve boodschappen. Als je door de winkel liep, was het net een wall-mart.
Je liep van een woonwinkel, naar een huishoudwinkel, naar een speelgoedwinkel, naar een paardenwinkel en zo gaat het maar door.
Ik heb echt genoten van het bezoek aan deze winkel, wat je ook maar nodig hebt, je zal het daar vinden.

Tja.. Ieder zijn ding.. Blijkbaar word ik gelukkig van woon winkels..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Jönköping

Henrieke

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 6738

Voorgaande reizen:

12 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Minor in Zweden

Landen bezocht: