De week van 4 april tot 10 april - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu De week van 4 april tot 10 april - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu

De week van 4 april tot 10 april

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

04 April 2016 | Zweden, Jönköping


Maandag had ik mijn examen Zweeds. Ik heb er echt mijn best voor gedaan met leren, maar ik heb er nou niet echt een goed gevoel over. Grote kans dat deze toets nog een keertje moet doen.

Maandag was ook de introductie van mijn nieuwe vak: sustainability in a multicultural world. Het is erg aardrijkskundige dus ik geniet er met volle teugen van.

Dinsdag ben ik samen met de andere Nederlander naar de Ikea geweest. Ik kreeg een mailtje dat de nieuwe collectie binnen was en dan worden we nieuwsgierig.
De nieuwe meubels zijn erg gaaf en super handig! En aangezien het lente is, zijn alle meubels in pastel tinten. Jasmine ook weer gelukkig.

Donderdag werd ik ook door een Chinese klasgenoot uitgenodigd om bij haar te komen eten. Het was heel wat anders dan wij normaal voor lunch eten, maar het was erg lekker. En ik maar denken dat alleen mijn kennis van de Zweedse cultuur verrijkt zou worden...

Zaterdag ben ik samen met de andere Nederlander naar een mingle gegaan. Het is de bedoeling dat daar internationale studenten en Zweedse studenten samen komen. De opkomst was echter niet groot.. We hebben ons echter wel vermaakt. Met twister en band hero kwamen we aardig ver.
Dit waren weer de hoogte punten van deze week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Jönköping

Henrieke

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 6732

Voorgaande reizen:

12 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Minor in Zweden

Landen bezocht: