De week van 9 tot 15 mei - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu De week van 9 tot 15 mei - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu

De week van 9 tot 15 mei

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

09 Mei 2016 | Zweden, Jönköping

Deze week stond in het teken van twee dingen: school en het Eurovisiesongfestival.
De eerst helft van de week stond vooral in het teken van school..
Heerlijk elke dag op je kont zitten en luisteren naar een meneer/mevrouw, die niet uit zijn/haar woorden kan komen, omdat ze falen in het Engels..
En dat drie uur achter elkaar.. Ik kan nou niet zeggen dat ik super veel leer..

De andere helft van de week stond vooral in het teken van het Eurovisiesongfestival. Op dinsdag, donderdag en zaterdag werd het uitgezonden op de Zweedse tv. Dus dan ga je daar even goed voor zitten. Dinsdag vooral voor Nederland, donderdag voor België en zaterdag natuurlijk weer voor Nederland.
Uiteindelijk zeer ontevreden over de uitslag.
Voor de rest was deze week eigenlijk helemaal niet zo bijzonder..