De week van 25 april tot 1 mei - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu De week van 25 april tot 1 mei - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu

De week van 25 april tot 1 mei

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

25 April 2016 | Zweden, Jönköping

Op dinsdag 26 april ben ik samen met de andere Nederlander en haar gast naar een dorpje dichtbij geweest. Met de bus zijn we richting Gränna gegaan. Het een heel toeristisch dorpje die vooral bekend staat om zijn zuurstok.
Het was vooral leuk omdat er allemaal kleine winkeltjes waren met Zweedse prullaria.
We hebben ook de heuvel achter het dorp beklommen, voor een heel mooi uitzicht.
Wij hebben helaas de gast van de andere Nederlander woensdag al weer uit moeten zwaaien.

Donderdag had ik de hele dag school en vrijdag was niet een hele bijzonder..

Zaterdag zijn we naar de film geweest met de andere Nederlander en nog een klasgenoot en de film was fantastisch! Het was de nieuwe 'captain america' en hij was gaaf.

De meest bijzondere dag van deze week is toch echt zondag. Deze zondag bestond de kerk waar ik naar toe ga 20 jaar. Dit zorgde er voor dat de kerk een groot feest was. Er was zelf een bisschop op bezoek! De kerk duurde extra lang en na de tijd was er een grote fika. Het was een all you can eat, maar dan met taart! De kerk was zeer vol en het was erg gezellig!
Voor rest was de week niet heel bijzonder..