De week van 11 april tot 17 april - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu De week van 11 april tot 17 april - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu

De week van 11 april tot 17 april

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

11 April 2016 | Zweden, Jönköping

Deze week had ik vooral veel school en was het lekker druk.
Mijn hoogte punten van deze week:
Maandag 11 april had ik een hele lange (hele interessante les) over sustainability en wat voor oplossingen er al in de maak zijn. Dit is toch iets waar ik veel over wil leren, omdat dit de onderwerpen zijn die ik weer mee kan nemen naar Nederland en kan doorgeven aan mijn leerlingen.

Woensdag 13 april deden ik en de andere Nederlander mee aan de 'food safari'. Dit betekend dat je een drie gangen menu eet, op drie verschillende plekken. Een van deze gangen maak je zelf. In ons geval was dit het hoofdgerecht. En natuurlijk was dit een mooi Nederlands gerecht. Grote gehakt ballen, hutspot en knolletjes. De gasten konden kiezen uit hutspot en knolletjes.
De gasten hebben er van genoten en hebben meer dan genoeg gegeten.
Altijd leuk als je koken gewaardeerd word.

Vrijdag 15 april ben ik samen met de andere Nederlander naar het industrie terrein winkelcentrum geweest. Hier staan allemaal grote warenhuis achtige winkels en grote winkels zoals de mediamarkt.
Als je in een winkel zoals de mediamarkt bent, waan je je toch weer even in Nederland.
Een van de mooiste winkels in dit centrum was de Zweedse intratuin. Het was een mooie ruim opgestelde winkel met de meest mooie en meeste variaties aan bloemen.
Het weer was dan misschien wat snottig, maar het was alsnog erg gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Jönköping

Henrieke

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 6721

Voorgaande reizen:

12 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Minor in Zweden

Landen bezocht: