de week van 14 maart tot 20 maart - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu de week van 14 maart tot 20 maart - Reisverslag uit Jönköping, Zweden van Henrieke Urk - WaarBenJij.nu

de week van 14 maart tot 20 maart

Blijf op de hoogte en volg Henrieke

14 Februari 2016 | Zweden, Jönköping

Je weet dat je een beetje in een dipje hebt gezeten, als je favoriete moment van de week het uitlaten van honden is. Thuis heb ik natuurlijk wel huisdieren, maar hier niet. Dat zorgt er voor dat je toch niet een soort gat valt. Een vriend van school heeft toevallig wel honden en vroeg of wij een dagje op zijn honden wouden passen. Het moest echter even tussen de lessen door, want school gaat natuurlijk wel voor.
Dus we komen daar aan en komen terecht in een soort kelder. We hebben de sleutel en kunnen er zo in. Zodra de deur ook maar een stukje op is, schieten twee mini hondjes helemaal in de stress. Het was al moeilijk om de deur binnen te komen.
Aangezien we hier geen huisdieren hebben en niet zoveel huisdieren zien of kunnen knuffelen, zijn we eerst een uur gaan knuffelen.
Tot onze verrassing kwam er na een tijdje een kat onder het bed vandaag. Super schattig en fluffy. Mijn dag kon niet meer stuk.

Aangezien ik naar zweden ging voor een half jaar, dacht ik dat het verstandig was om alleen een winterjas mee te nemen, maar nu het zo richting de lente gaat, word mijn winterjas toch een beetje te veel.
De kans op sneeuw word steeds kleiner en het word heerlijk aangenaam.

Maar deze dag heb ik geen tijd om lekker te genieten van het weer, want vrijdag 18 maart had ik mijn eerste onderdeel voor een cijfer.
We deden dit in een groep en we hadden alles perfect op orde!
Tot dat een van onze groep genoten het af liet weten. Dat liet ons dus achter met een gat in de onze presentatie.
Gelukkig zijn we allemaal leraren en hadden we genoeg voorkennis om het op te vullen.
De presentatie dan ook afgesloten met een ruim voldoende.

De volgde week draait alles vooral om school.. De toetsweek komt er aan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Jönköping

Henrieke

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 6720

Voorgaande reizen:

12 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

15 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Minor in Zweden

Landen bezocht: